wtorek, 31 grudnia 2013

Hej

Nie bylo mnie długo. Nawet bardzo. Nie mogę sie za bardzo rozpisywac i tak jestem w internecie kompletnie przez wyrok szczęścia i to o tej porze.
Niestety dwa miesiące temu zrobiłam najgorsza rzecz w życiu. Miałam załamanie. Mój chłopak (tak myślałam) zdradził mnie, na moich oczach, byliśmy na imprezie (wiem ze mam dopiero 15 lat) wszyscy byli pod wpływem alkoholu, a na drugi dzień zachowywał sie normalnie. Ale to nie jest powód dla którego mnie tu nie bylo. Chodzi o to,ze kilka dni po tym... Zaczęłam popalac, ale nie papierosy, a zioło. Nie powinnam wogóle o tym wspominać, ale zaslugujecie na szczerość. Moi rodzice znaleźli gram i od tamtej pory mam zakaz siadania do komputera i spotykania sie ze znajomymi z czym równa sie ze ten blog nie będzie prowadzony jeszcze przez jakiś czas. Nie wiem kiedy wrócę mam nadzieję, ze szybko :) i ze wogóle

2 komentarze:

  1. O mój Boże, słońce... Raczej nie oczekujesz teraz współczucia, bo w niczym Ci to nie pomoże, ale wiedz, że jestem z Tobą. Każdy popełnia w życiu błędy, to zrozumiałe. Nieważne ile miałaś lat, ten typ zachował się chamsko. A Ty działałaś pod wpływem impulsu. Kocham Cię i wiedz, że będę tutaj na Ciebie cierpliwie czekać i mam nadzieję, że rodzice w końcu zniosą szlaban.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal czekam.♥
    A tymczasem chciałam Cię poinformować, że:
    a) na tle bloga jest jakiś tinypic i pisze ''podglą pliku niemożliwy''. nie wiem czemu tak jest, szkoda. :c
    b) Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award! Gratuluję! :* Więcej info ----> http://thewantedstoryyy.blogspot.com/2014/03/rozdzia102.html

    To tyle, wracaj szybko.♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy